donderdag 26 april 2007

Vier voeten

Wat zijn ze groot. Er zijn bruine, zwarte, witte, grijze en gevlekte.
En GROOT!
En ze snuffelen, met een neus die net zo groot is als ik totaal ben, en ze blazen ermee naar me.
Ow had ik al gezegd, HEEEEEEL GROOT!
Wat zijn dit voor een rare beesten?

He? Wat is dat nou? Dat Tylani ze nou aait en borstelt, ok.
Maar ze gaat erop zitten. Stel je voor er helemaal bovenop zitten! Brrr veel te hoog voor mij.
Ow, ze gaat alleen maar een beetje rondjes rijden, wat saai.

He, zand! Dat is leuk, daar kan je lekker in graven. Vooral onder het hek graaft het wel lekker, maar ik mag van Nanne niet eens die grote zandbak in, wat flauw.
Ik ben helemaal niet bang voor die grote viervoeters hoor Nanne, ik kan ze best aan!

Ik vraag me af hoeveel van die grote viervoeters er rondlopen, maar dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Zolang ik ze maar niet tegenkom bij mijn huis, dan pak ik ze!

Geen opmerkingen: