dinsdag 24 april 2007

Actief.

Onder het kopje: 'Oei! Ik groei!' plaatsen mijn baasjes elke week mijn vorderingen.
Om de een of andere reden willen ze daar ook graag een foto bij hebben.
Ik heb een eigen foto mapje dat 'Maylinn Yente's dressoir' heet.
Elke week zetten ze me voor dat dressoir -een idee wat ze nog gestolen hebben ook, van een andere Stabij die op een bankje moest staan- en dan zie je op de foto's hoe ik groei.

Tylani verstopt zich dan met een fototoestel achter de bank en Nanne moet er dan voor zorgen dat ik stilsta.
Hallo!
Stilstaan?!
Terwijl er een hele wereld te onderzoeken is?...

Nanne probeert het dan met snoepjes.
Ha! Daar ga ik dus echt niet voor stilstaan hè. Ik klim op en over hem om bij het zakje te komen waarin hij ze bewaard.
Stilstaan...
Echt wel niet!

(en dat ziet er dan ongeveer zo uit:)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Geen opmerkingen: